januari 02, 2009

jävla astma

typiskt mig. jag får en brilliant idé och bestämmer mig för att förverkliga denna direkt. att invänta bättre omständigheter för förverkligandets stund gör att jag tappar fokus och med tiden tappar intresse för projektet i helhet - därför gör jag det på momangen. i vissa fall är detta beteende ett fungerande sådant, i andra motsatsen.

jag laddade ner låtar som jag förde in i en playlist på itunes. låtarna är tillsammans cirka tjugo minuter långa, vilket var antalet minuter som jag tänkte cykla motionscykel. jag hann halvvägs genom den första låten då jag fick något i likhet med astmaanfall. denna gång ledde mitt intensiva beteende till ett misslyckande. mycket snack, lite verkstad.

emelies födelsedagspresent var dock ett impulsivt drag som jag med kvicka ryck slutförde. i det fallet ledde mitt intensiva beteende till något väldigt lyckat. jag hade velat bokstavera hela planen just precis nu men risken finns att hon läser detta, därför väljer jag att inte göra det. men fan vad jag ser fram emot dagen hon ska få det.

Inga kommentarer: