januari 11, 2009

tack för igår fina!

observera att detta framförallt skrivs för att väcka minnen från gårdagen.

gårkvällen började med en fika på barista med adam. vi satt där ett tag och jag skjöt upp kvällens händelser ytterligare varje timme då tillvaron var väldigt trivsam. efter att vi druckit upp våra drycker rörde vi oss mot gossip och tog någon öl.
sedan stressades det hem till leoni där emmorna redan var i full gång med ett osagt race om vem som skulle svamla mest mot kvällens slut. värt att nämnas är hur förbluffande fin leonis lägenhet är. här någonstans rörde vi oss mot möllan för att ta ytterligare något glas och det var väl i samband med detta som behovet av att skriva denna blogg började ta form. efter en snabbvisit på en födelsedagsfest en bit från torget (där min vilja att köpa en amstaff växte makabert) återvände vi till möllan. osman spelade klart och vi rörde oss mot kb där tequilan sa hej och balansen hejdå.

det hände något hemskt igår. jag ramlade inne vid baren på kb. jag förklarar inte vidare för min mage vänds upp och ner som jag vet inte vad när jag tänker på den men det hände. jag bara låg där och... nä. nu ska jag äta frukost.

Inga kommentarer: