januari 07, 2009

send sweet shivers down my spine

min dag har varit bra, så bra att jag blir smått misstänksam. jag söker frenetiskt efter en anledning till att jag uppfattar denna dag på detta vis. b-vitaminerna är slut och därmed borde jag väl åter känna mig som en ungdom i en penisonerad kropp? max två timmars nattlig sömn och jag somnade inte ens på skolbänken. jag gnisslar tänder och kliar mig i min hårbotten, skrattar lite åt min oförmåga att bara se saker för vad de är. fast när följande mening formuleras borde alla, även ytligt bekanta, inse att något är tokigt denna onsdag: jag gillade att gå upp tidigt och gå till skolan. den första dagen med något hälsosammare dygnsrytm och skolmiljö på jävligt länge var en bra dag. jag. ser. fram. emot. att. åter. stinga. in. i. skolans. lokaler. imorgon. nu blev ni allt lite chockade va?

två timmars sömn och jag sprang runt och sken som en sol (jag försökte komma på någon finare metafor men misslyckades) och konverserade med allt och alla utan att känna att det gjordes för artighetens skull (ja, jag kan vara artig). nä, nu borde jag släppa ämnet.

chockad är jag.

Inga kommentarer: