december 17, 2008

nisse briggs

jag sitter och slår in julklappar till mina nära och kära. presenterna som jag har köpt rimmar på analstav, vas, riva, slöja, banal, ph, myrslok och smock. HA! försök lista ut den vetja.

jag var mycket duktig som promenerade och köpte inslagningspapper. mindre duktig var individen som gömt elva olika inslagningspapper och dylikt under en saharaöken av damm nere i källaren. jag drar alltså slutsatsen att gud inte vill att jag ska vara en ansvarstagande, aktiv liten donna som klarar av vardagssysslorna på egen hand. och nej, jag är inte religiös... jag är bara rolig.

back to buisness!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nisse briggs är SÖÖT :) /Emmmma

Anonym sa...

jag tror jag vet vad ph rimmar på. neo. ska han sjunga till någon i julklapp eller?

nicolebriggs sa...

ne-yo menar vi kanske? ja, han ska hoppa ut ur en smörgåstårta och sjunga "because of you" för dig